E: Gerçekten hiç anlamıyorsun beni! Aslında o kadar da basit ki söylediğim!
K: Senden karmaşık bir şey söylemeni beklemiyorum ki zaten..
E: vaaay hakaret mi ediyoruz konuşmak yerine?
K:
Buna kopyalama deniyor hayatım, karşındaki insanın sana karşı olan
davranışlarını kopyalıyorsun,
ne hissettiğini anlasın diye?
E: lan ben sana ne zaman hakaret ettim?
K: Lan derken?
E: saptırma! Cümlenin vurgusunu arttırmak için o.. BASİT edebi sanat yaptım! Ne zaman hakaret ettim sana ben?
K: Ya daha sabah konuşurken Kötü niyetli demedin mi?
E: çüş! Bu bir hakaret mi?
Ayrıca hakaret olsa bile.. sana mı dedim? Annenden bahsediyordum..
K: Anneme hakaret edince bana etmemiş mi oluyorsun!
Ayrıca hakaret olsa bile.. sana mı dedim? Annenden bahsediyordum..
K: Anneme hakaret edince bana etmemiş mi oluyorsun!
E:
hay seni biyolojiden sınıf geçirene! Yaw kadın, şansını çok zorlasan
bile, en fazla genetiğin yarısından hakaretin yarısını alırsın. Annen
kötü sen niyetli. Ramazan ayında olduğumuzu da düşünürsek.. gece yarısı
kalkıp buzdolabının yarısını sindirmeni, buna bağlamış olabilirim..
Kapakta diş izleri var lan!
K: Bi dakka bi dakka.. bu yemek mevzusu nedir? biraz midem yanmış.. diyetten dolayı.. uykumdan uyandım bir iki lokma atıştırdım! ne var bunda?
K: Bi dakka bi dakka.. bu yemek mevzusu nedir? biraz midem yanmış.. diyetten dolayı.. uykumdan uyandım bir iki lokma atıştırdım! ne var bunda?
E: bir iki lokma dediğin şeyi amerika afrikaya yardım diye gönderiyor yılda bir kere!
K: abartma sen de.. stressten yemek yiyorum biliyorsun! Hem diyetteyim zaten.
K: abartma sen de.. stressten yemek yiyorum biliyorsun! Hem diyetteyim zaten.
E:
Yaw canımın bıngılı, sen kilo alıyorsun diye stress yapıyorsun, sonra
stressten yemek yiyorsun! yemeyi bıraksan stressi de bırakacaksın...
K: birazcık destek olsan?
E: buzdolabının kapısına asma kilit taktım, sonra gece kıl testere sesine uyandım! ne yapayım daha?
K: ya diyetisyene bile gidiyorum ama.. hem de iki tane..!
E: evet.. birinin verdiği menü ile karın doymaz diye, iki tane diyet menüsü aldın!
K: ya bi dakka konu nereden geldi de benim yemek yememe bağlandı? Burada senin hayvanlıklarını konuşacaktık?
K: ya bi dakka konu nereden geldi de benim yemek yememe bağlandı? Burada senin hayvanlıklarını konuşacaktık?
E: hop hakarete devam!
K: ederim, çünkü hakediyorsun..
E: ben senin her hakettiğin şeyi söylesem ohoooo!
K: neymiş? neyi hakediyor muşum ben?
E: hayvan seviciliğin bir adı var ama neyse.. ehehehe!
K: hiç bir zaman ciddi ciddi sorunlarımızı konuşamayacağız di mi seninle?
E:
yaw konuşuyoruz da.. işte sen dinlemek için başka bir tarafını
kullandığın için.. O kadar da büyük halbüki. oradan da duyman lazım!
K: Bir zamanlar hastaydın o kıça sen!
K: Bir zamanlar hastaydın o kıça sen!
E: hala hastayım, ama hasta olduğum kısım artık bütünün %2'sine tekabül ettiği için.. basit bir ağrı kesici ile geçiyor...
K: bazen o kadar kırıcı oluyorsun ki.. burama kadar geliyor bazı laflar.. ama kaldıramazsın diye söylemiyorum..
E: hepimizin kaldıramayacağı şeyler var demekki bu hayatta!
K: bak pisleşme daha fazla, gerçekten kaldıramazsın konuşursam.. ne lafları ne safları!
E: valla aslına bakacak olursan benim kaldıramadığım tek şey, ilişkimizin 2. yılından sonraki sevgilim..
K: YA NEDEN DÖNÜP DOLAŞIP BU KİLO MEVZUSUNA GELİYORUZ!!!
E: hayatım dönüp dolaşmamız, dünyanın güneş etrafındaki bir turuna denk geliyor da ondan!
K: Bana doğru söyle.. Çok mu kilo aldım ben. Bunu mu ima ediyorsun?
E:
Olur mu hayatım, sen sadece hayat hedeflerine diğer kadınlardan daha
hızlı ilerliyorsun. Keşke hedefin menapoz sonrası fiziğe kavuşmak
olmasaydı diyor insan bazen. Ama şans işte..
K: Sen gerçekten duygusuz bir hayvansın! Gerçekten nasıl tanıyamamışım seni! Oysaki her halinle severim ben seni diyordun!
K: Sen gerçekten duygusuz bir hayvansın! Gerçekten nasıl tanıyamamışım seni! Oysaki her halinle severim ben seni diyordun!
E:
yahu sevgilim!... yalnız sevgilim derken, geçen sene yuttuğun o 50
kiloluk kadından bahsediyorum haberin olsun.. ahahahahaha!
K: sus artık!! ühüüüü!
E: Ya hayatım.. dur.. şaka yaptım.. yapma..!
K: bak sayın öküz. Donumun üzerine kızılay çadırı logosu çizmen şakaydı.. ama sen artık resmen bana şişko diyorsun burada.
E: işte sorunumuz bu seninle kadın. Hiç dinlemiyorsun beni!!!
E: işte sorunumuz bu seninle kadın. Hiç dinlemiyorsun beni!!!
K: nasıl yani! Ne alakası var?
E: ben sana ilk defa şişko diyeli yıl oldu lan yıl!
çööt!
çööt!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder