Salı, Aralık 29

Standart 2


K: Lan bana bak, az kıllı orangutan! Sana traş olduktan sonra lavaboyu temizle demiyor muyum? Okumuyorum diye berber yanına çırak verilmiş gibi bir halim mi var benim? Hem neden traş oluyorsun ki anlamıyorum, kaşlardan ayak parmaklarına kadar kesintisiz iniyor tanrı triko! Tek yaptığın ortada bir yuvarlak beyazlık açmak... Dolunay gibi! 


E: Sana da günaydın hayatım!!! Bu sabahki hakaret seansımızı neye borçluyuz? Erken erken iyi gelmedi değil aslında ama, merak etmiyor da değilim, kim salladı benim minik timsahımın kafesini diye... 

K: Bin defa söylediğim şeyler dinlenmeyince çıldırıyorum biliyorsun. Artık tahammül edecek gücüm, sabrım kalmadı! 

E: E sen küvetin deliğini saç dolu bırakıyorsun, bir şey diyor muyum ben? Çeşitli primatlara benzetmeler yapıyor muyum? Evrimde geri kaldığını ima ediyor muyum?

K: Onu da nasılsa ben temizliyorum... Sen el sürene kadar tek laf edemezsin. İstersem sıçarım küvete! 

E: ooo, hoş geldin anne! 


K: Canım lütfen! Annenin küvete sıçmışlığı varsa, eminim muzdarip olduğu 18.633 çeşit akıl hastalıklarından birisi yüzündedir. Veya baban ile yaşamaktan bıkıp, sıçarım ben bu hayatın içine deyip koyvermiştir! 

E: Hayatım lan! Uyanıp yüzümü yıkayalı geçen sürede daha yüzümün nemi kurumadı! Ne bu şiddet bu celal? bana, aileme... Rüyanda babamı mı gördün gene? 

K: Sus! Sus! ayak başparmağının tırnağını kesip onunla kulağını temizlediği görüntüyü yeni yeni atıyorum hafızamdan. Sus! 

E: Ya kadın! kaç kere söylemem lazım, adam askerliğini komando olarak yapmış 3 sene. Zor koşullarda yaşamaktan biraz tuhaf alışkanlıkları... 

(Biip! Biip!) 

E: (Nassınınınki! pazar sabahı ne mesajı lan? telefonun sesini kısmayan elimin ben!!!) 

K: pazar sabah saat 9 da hayırdır inşallah! 

E: Amaaan! ne bileyim ben hangi densiz reklam yapıyor! Hiç keyfimi bozamam şimdi! 

K: Sen bozma canım keyfini ben getiririm telefonu. Belki o dün akşamki telgrafçı orospudur! 

E: haaaa! şimdi anlaşıldı senin bam teline solo atıyorlar gibi davranmanın sebebi! Yaw saçmalama sevgilim, Hidayet'in kuzeni o. Sohbet ettik, muhabbet ettik o kadar! 

K: Hayatım sohbet ettiniz de, sen karının içine düşüp göğüslerinin arasında boğulma diye kaç kere tutmak zorunda kaldım seni. Ama sende hep bir olimpik tramplen atlamacı havası vardı! 

E: Hakikaten abartıyorsun! 

K: LAN!! Karı bir ara mors alfabesi ile sana telefonunu vermeye çalıştı laaan! Benim yanımda...!!

E: E aldım mı ben numarayı! ALDIM MI!!! 

K: telefondaki mesaja bakarsak anlayacağız sanırım! 

E: Şu anda tamamen saçmalıyorsun. Bir kere kıskançlık krizlerin yüzünden pazar sabahımı rezil etmene izin vermeyeceğim! Ayrıca saçma sapan bir şeylere kızıp, anneme babama hakaret ettiğin için de özür dileyene kadar seninle konuşmuyorum! 

K: Ahahahaha! Konuyu saptırma. Ayrıca annen ve baban ile çok alakalı bir mevzu aslında bu. Sana insan olduğun gerçeğini hiç aşılamamışlar. İnsan taklidi yapmayı bile öğretmemişler be! neyse... sakinim... O mesaj hala bakılmadan duruyor orada! Neyse ben bakarım, sen otur! 

E: Ben bakarım! Seninle konuşmuyorum ben. Bakamazsın telefonuma! 

K: Özür dilerim hayatım! 

E: ??!?!?!

K: Çok özür dilerim sana kızıp annene babana geydirdiğim için! affet! 

E: Nası yani? 

K: Özür dile dedin ya... Diledim. Şimdiii! 

E: yaw ver şu telefonu, içinden gelerek dilemedin! 

K: Telefon senin içinde çekiyor mu çekmiyor mu öğrenmek istemiyorsan ver onu bana çabuk! 

E: Özel hayatıma saygısızlık bu! 

K: olm çırpınma lan! Senin özel hayatın ben değil miyim!! VER ŞU TELEFONU! 

E: al.. AL..!! Bana güvenmiyor olman ne kadar kırıyor kalbimi bilemezsin! AL BAK HADİ! bak ve utan! ama bu telefonu alıp açarsan, sonra utanıp dileyeceğin hiç bir özür kalbimi tamir edemez haberin olsun. Bir daha eskisi gibi olabilir miyim onu bile bilmiyorum! 

K: Vaaaay! son restimi çeker, riski alırım diyorsun! Yemezler lan o blöfü! ver bakiiim 

K: hmss.. fotolu mesaj gelmiş... şimdi.. sevgilim sana bir soru! 

K: "Dün gece yatarken bunların hayal ederek uyuyacağını söylemiştin! Sabah da bunları görerek uyan istedim!" tümcesinde geçen "Bunlar" ile betimlenmiş olan nedir? Bu mesajın altında gelen fotoğrafta ne olabilir? 

E: Telekomünikatif orospu!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder